Outlander Wikia
Advertisement

Ian Fraser Murray jest najmłodszym synem Iana i Jenny Murrayów. Często jest nazywany Młodym Ianem, aby uniknąć pomyłki z jego ojcem.

Osobowość[]

Na to jakim Ian stał się człowiekiem wpłynęło wiele wydarzeń i ludzi w jego życiu. Jego szkocka pewność siebie pozwoliła mu na stanie się silnym i dominującym mężczyzną, nie będąc przy tym aroganckim i zuchwałym. Jest odpowiadzialny, opiekuje się innymi wszelkimi środkami, które uzna za stosowne. Jest lojalny, a jego miłość jest zażarta i bezwarunkowa.

Wygląd zewnętrzny[]

Ian jest opisywany jako wysoki i chudy jak jego ojciec z ciemnobrązowymi włosami i pospolitą twarzą. Claire i Brianna zauważyły, że duże, piwne oczy Iana są bardzo ładne.

Jako Mohawk Ian nabył sporo tatuaży na twarzy, zapętlających się podwójną linią drobnych kropek od nosa do kości policzkowych. Jego włosy zostały oskubane po bokach głowy, pozostawiając jedynie na głowie gruby pas włosów przechodzący po środku głowy, spływający w dół, tworząc długi ogon.

Po powrocie Ian zapuścił włosy, jednak jego tatuaże na twarzy pozostały. Długie godziny spędzone na świeżym powietrzu nadały jego skórze ciemny odcień, a jego szczupłe ciało nabyło muskulatury.

Advertisement